Då summerar vi!

Det gågna året ska summeras och glömmas inför de nya så då kör vi.

Januari
Nyår firades gråtande inför de nya året "jag vill inte ha nytt år!" upprepades X antal gånger. Mamma fyllde 40 och jag hade varit en förgrymmad unge som fick ha EVK uppe hos rektorn.

Februari

vi började månaden med att åka till
Sigrids stuga i glada vänners sällskap - alla vet vi hur det slutade. Jag och Fredrik firade halvår och jag kapade av mina fingertoppar.

Mars
Vi var mycket hos Chris. Jag opererades och var fortfarande handikappad med handen i bandage. Rebecca och Frida gjorde sin tripp till Denmark och jag for till fjällen med fredriks syskon. och justja zootour floppade.

April
bandaget åkte och Jag började kränga grejor på tradera efter ett års handlande. På design hade vi nationella prov så de stod härliga till och jag fick veta att jag kommit in på stylist.

Maj
Valborg firades i solen vid grillen på grubbe. Jag och Ebba drog till malmö. Det var bal och Rebeccas 19-årsdag firades på eurasia där vi förbannade pumps och fittbalen.

Juni
Jag sydde klart det som kom att bli mitt enda projekt på Design - leopardjackan. Jag och Fredrik hann ha en liten helgkris, det blev skolavslutning, entreprenörssommarjobb och midsommar. Här var jag mitt uppe i min ansiktsmålarkarriär.

Juli

Jag fyllde 17 med middag med de bästa på invito. Målade fler barn i bjurholm och på vännäsdagarna. Lyckades också ta på mig ett sommarjobb på statoil men de visade sig inte vara något för mig så jag blev sjukt helt hux flux otroligt nog precis innan Jag och Fredrik drog till trästock. vi började även tillbringa sjukt mycket tid i hans stuga. efter trästock bar det av mot storsjöyran - östersund i vår hyrda silverfärgade.

Augusti
Jag började jobba på online telemarketing och utvecklade min pengakåthet. Jag började om 1an på stylist med en bunt goa brudar och jobbade asset av mig på jobbet.

September

Jag och Fredrik firade 1 år med fondue och badtunna och sigrid och Sofia drog iväg till Frankrike. Jag klippte en riktigt ful frisyr lagom till klassfotot

Oktober

Rebecca flyttar till lägenheten på Griisbacka, jag besöker fothälsan titt som tätt och köpte ett par sjukt snygga skor med päls som sällan användes (än är det inte för sent.)

November
Halloween firas hos Frida och Sven på Ön och Fredrik fyller myndig. skolarbeten huntar mig i drömmarna och Fredrik gör bort sig big time! Det blir bröllop, jag praoar på body shop och Frida bjuer på Vmaggio-konsert på aula nordica

December
Jag och några hv:are sitter skyltdockor för rut på skyltsöndag. jag jobbar för bodyshop och jobbar än en gång asset av mig på online. resten har inte hunnit bli historia än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback