Fredrik och mina sidekicks

Teoretiskt sett så var det igår bloggen fyllde 2 år, och jag 17!

Det var en bra dag, massa folk kom och käkade kaka :D till och med de som chillade i Arvika och på gatufesten hörde av sig. Jag fick mest pengar - jag ville mest ha pengar också det går ju åt lixom så de ska sparas till traestock och storsjö, jag är så taggad!

Fredrik och mina sidekicks (se bild.) åt en välsmakande middag på Uteserveringen på Invito (tog dock år innan vi fick maten - skamligt) kvällen slutade med den hyrda thrillern "Whisperer" , godis och skavsår i Fredriks soffa och jag är nöjd. Synd bara att vi inte pallade något annat då alla är påväg att förkyla och Fredrik som är fetsjuk.




Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis i efterskott!!

Postat av: Ebba

Jag försökte ringa dig på DIN dag, men du svarade ju inte !!!

2008-07-07 @ 00:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback