Första dagen på Online

jag gillar jobbet faktiskt, man får lära känna så mycket människor, tiderna är bra, lönen är bra och jag är nöjd. idag på mitt första pass sålde jag till 7 personer, jag vet inte om det är bra eller dåligt dock.

Nu är jag bara torr i halsen och trött som ett djur, hungrig också det får jag inte gömma, jag är grymt jävla hungrig, skulle kunna äta en tiger eller vad man brukar säga. Pratade med John (ja Bojen) nyss också och fick lite tips från coachen, han säljer som ett djur.. en tiger.


Kommentarer
Postat av: Lorina

åhåå tack! :) men du, minns du vad vår coach hette?:O

Postat av: karin

jag ahr varit bortrest det är därför jag inte har gått kursen än men jag ska gå den nästa vecka.. sen kan vi ju boka nått pass samtidigt och vara nybisar tillsammans!

2008-08-21 @ 18:28:59
URL: http://trollerikakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback