Norrbyskär nästa.

Idag fixade jag mitt första jobb med ansiktsmålningen, det blir på Norrbyskärs midsommarfirande. För er som är intresserade och förvirrade så jobbar jag alltså hos kommunen som SommarlovsEntreprenör första veckan (denna veckan ut + måndag) Har vi fått utbildning, och det har varit folk hos oss som har föreläst om olika saker inom företagsamhet, vi har haft bland annat försäkringsinformation, kundbemötande och resursinverstering på schemat. min idé och det jag kommer att pyssla med i sommar är att göra ansiktsmålningar för barn på olika evenemang och kalas etc.

idag hade vi genomgång på hur man använder sig bäst utav sitt nätverk. Är det någon som känner någon som känner någon vars mosters barn ska ha kalas och är intresserad av att ha en ansiktsmålare på plats så ska ni inte tveka att ringa, verkligen inte jag försöker samla på mig allt jag kan!

Viktor och Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback