Ömma trampdynor

Idag hann jag på hantverket en pyttestund för att ta kort på mina kreationer till loggboken som egentligen skulle varit inlämnad idag, som jag såklart inte börjat med :)

Jag tog mig till stan, en snabbis på h&m där jag höll på att välta omkull Peter Siepen den stackarn. Snabba ryck till bussen och av! raska steg mot strömpilen för att kolla när frida sminkades, hon blev riktigt fin och klänningen var super! Hem och byta om, snabba skutt observera i pumps, för lite tårta hos Rebecca min love för sedan volvon ner på stan och titta på balen. kvällen avslutades med utsvulten mage och ömma trampdynor på Eurasia med ett födelsedagsbarn.


Kommentarer
Postat av: Muraja

Det kan jag lova att hon var! Helt sjukt roligt =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback