Trästock -08

Nu är vi hemma från Trästock -08 egentligen kom vi hem igår men jag har inte haft ork innan nu att plicka in det i bloggen.

Ja, vi for hem på lördagen, jag ångrar det inte, dock hade det nog varit kalas att stanna en natt till men nu blev det som det blev, Jag och Fredrik var måttligt glada när vi kom fram till vårt camp (redan uppställt och provsovet, bara för oss att stuva in sovsäcken) vid 17 på Fredagen, kvällen och vädret blev över förväntan och det kändes nästan bra att åka hem dagen efter, man slutar när man är på topp lixom, jag är nöjd och taggar nästa år!
(och storsjö om någon vecka förståss)
.

kameran som såklart var med fick av någon konstig anledning aldrig komma ut ur facket på väskan så därför hittade jag istället en lite festlig bild på Per därifrån, keep up the good cykelrep.



Kommentarer
Postat av: Lotta

tjohoo, det här är lotta (sofia) (du vet, kompis med rebecca, frida, jessica)! vi träffades ju på trästock! jag kan meddela att vi var där torsdag-söndag och det var aaaasnajs! skitkul! såg du säkert? hon var jättebra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback