Extrajobb som slav

När man bara går in och köper något på statoil hinner man inte checka hur sjukt smutsigt det är överallt - tips till nästa gång; kolla inte!

Första dagen på Statoil gick bra förutom att jag välte ned en glasflaska med innehåll ut på golvet, mer jobb till mig lixom. De låter mig göra sjuka slavgöror som att skura kundkorgar och skrapa bort gammal utspilld cola (från 3 år tillbaka enligt bossen) imorgon äre tillbax dit igen, fan jag kommer aldrig att jobba med något fysiskt krävande när jag börjar jobba knappt värt 75 kr/h.


Kommentarer
Postat av: Emma

på vilken statoil i Umeå jobbar du och hur många timmar/dag och under hur lång period?

2008-07-09 @ 18:07:32
Postat av: Malin

jobbar du på vårat statoil? såg att de sökte nämligen :)

Postat av: johanna

oj jaha vad kul, då hamnar vi ju halvt i samma klass! :)

2008-07-09 @ 22:59:47
URL: http://johannalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback