.



Ett år har gått så fort, Jag skulle kunna säga att jag är lika kär i honom nu som jag var i början men det hade varit en lögn, jag var sjukt osäker på hela grejen at first, då tyckte jag tillochmed att han var lite konstig, men ödet, gud och pojken i fråga ville alla att vi skulle bli tillsammans, och vem är jag att ifrågasätta dessa 3 högt uppsatta? jag är dessutom glad att det inte har blivit på något annat sätt än såhär tillslut, Fan Fredrik Jag är så sjukt kär i dig och kommer att fortsätta vara det.



Kommentarer
Postat av: Mikey

När ska fredde fira sina årsdagar med mig ... vi har fan haft typ 10st !! o inte fan få ja nå fondou middagar o långa mysiga badtunna kvällar .. :P

2008-09-08 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback