Hårt att vara stylist!

Det är hårt att vara stylist. jag var uppe i ottan i i morse! eller föressten "ottan" är väl 6 på morgonen och idag hade det varit sovmorgon!

Kl 05.00 var jag på Draggen i morse, Umeås luciatåg skulle stylas
(
minns ni att jag var med -07?). Hår och make stod på schemat, jag fick äran att styla fina Malins hår, Niclas tjej. Alla fick lockar utom hon, hon hade redan lockar och ville ha platt så det blev spikrakt

De lämnade oss kl. 07.00 då vi intog bildrummet för lyxfrukost! Nu har jag precis kommit hem med bussen och klockan är lixom 9 känns skitkonstigt. Nu väntar jag på att Ebba ska pallra sig hit sen ska vi kika på Ch's Luciatåg!




Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

fy tusan va kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback