...och så var Lucia över

igår var en hektisk dag. Jag vaknade 05.15, klev upp 05.30, duschade åt frukost och sen var jag iväg. 06.45 skulle vi samlas på Tegskyrkan för avfärd mot första målet Hotel Royal på vasaplan tätt följt av TV4 med Luciamorgon (shit va jag såg blek ut i TV!) och Nordeabanken. under dagens gång hann vi göra våran grej runt 20 gånger på olika företag och sjukhem och vi sjöng i samanlagt ca. 12 timmar! jag var utmattad och trött när jag kom hem igår vill jag lova. Det har varit trevligt med träningar och tåg och tjejerna var underbara jag hoppas på en get together nästa månad. happy Lucia
image436
Från vänster: Anna, Anna, Sara (Lucia), Felicia, Andrea, Christina och Jag

image393

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback