The Studio

I lördags var jag och Mamma bjudna till The studios tour här i Umeå, vi var där nästan hela dagen och blev mejkade och fotade, man skulle ha med sig 3 st ombyten och så fotades vi med olika bakgrunder och ljussättningar. När det var färdigt fick vi sätta oss ned med en av deras viewers och köpa de bilder vi gillade. Det var riktigt roligt att bli fotad faktiskt, jag som inte alls brukar gilla att vara med på bild, eller föressten det var en lögn, jag vill ofta vara med på bilder men blir sällan bra. Vi fick dessutom bjuda in vänner att göra samma sak så om någon från The Studio ringer upp er så kanske det är för att jag bjudit er ;)

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vad fin du är :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback