Jäkla Hispig!

Ikväll intogs kulturnatta, det var nog sista gången alltså. känns som att man fastnat mellan åldersgrupperna på stan och kände sig som världens missfit bland juniorkarate och folkdans.

Jag är alldeles för orolig också, att allt ska hända, de mest konstiga sakerna. Jag ringde fredrik nyss och skulle checka om han ville komma och ligga skavfötters med mig ikväll då han tryckte upptaget, allvarligt, vem fan trycker upptaget?! Efter denna totala förvirring ringde jag såklart upp igen då telefonen denna gång var avstängd. panik uppstår. Ringde därefter David för att får höra "näe jag vet inte var fredrik är, typ corona kanske, var nån tjej i taxin, eller han är typ med linus.. tror jag." Sedan ringer min telefon "hej gumman jag klev precis ur taxin när du ringde, kunde inte svara, jag kommer sen och sover hos dig, puss".    Jag måste ju vara världens jobbigaste flickvän. så jäkla hispig!


Kommentarer
Postat av: dannie

hahah jasså! kanske lite ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback