Hur går det till?

I torsdags var jag och Josefine på bh-jakt! vi hamnade på Change och innan jag visste ordet av hade jag gjort av med 200 spänn och fått två kupstorlekar större bröst. Jag förstår aldrig riktigt hur dom lyckas med det där!

Butiksbiträdet frågade vad jag hade för storlek, 75B var jag ju säker på men då skrattade hon bara och jag gick hem med en spetsprydd sak i stl. 70D - Jag förstår inte hur det går till när dom bara vet och när det är helt annorlunda än vad man själv tror sig veta. Fast jag tänker inte grubbla länge över det, finns ju inte mycket som är bättre än en riktigt fet self esteem-boost.

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahah :] du är la för söt!

Postat av: Mall

jag älskar mitt crew!! :)) Snäll du är! :)

2010-03-02 @ 15:59:54
URL: http://mall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback