Turkiet!

jag saknar Twilfit nu när praktiken är slut, att städa på morgonen till melissa horn, att stå i kassan och att hjälpa kunder etc. ska nog in dit imorgon och hälsa och hämta mitt tårtfat.

Nu är pengarna växlade och solskyddsfaktorn inhandlad, kvar att skaffa är ett par flipflops innan vi på torsdag lämnar bladlusiga umeå för turkiet jag och min boytoy. Jag är så sugen att jag börjat packa lite redan, kanske inte tycks tidigt men med tanke på att jag brukar slänga i de sista grejerna sekunden innan vi ska till flygplatsen är detta en stor tumme upp!


Kommentarer
Postat av: Frida

finns flipflops på H&M för 20 spänn plus om jag kunde få tillbaka mina kläder som du lånade innan du åker till turkey, skulle vara jättesnällt! :)Du kan bara komma förbi jobbet om du ändå ska ner på twilfit imorgon. :) Ha en fortsatt bra kväll med josefine.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback