Catching up.

Jag ligger lite efter i bloggandet, jag förstår att det måste vara smärtsamt för er att inte ha någon koll på mig ;). Senaste veckan har jag så gott som bott hos Fredrik, Det är mysigt att vakna med honom sedan somna med honom på kvällen för att vakna med honom igen och grubbe är faktiskt mycket närmare allting
(dock all kärlek till Carlshöjd missförstå inte).

All min tekniska energi går åt till att lära mig mobilen jag fick i julklapp,
(det är fint att peka.)
jag vet vad ni tänker, att det var dags, right? När folk börjar säga "woow en såndär medeltidsgrej hade jag också när jag var liten" så har det gått för långt, 4 år för en mobil ju fan som hundår. Hur som helst, gonatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback