Inte tänkt bli sjuk.

Jag ramlade just över den här fina datorväskan hos chique.se, klart att det var friis och co. älskade älskade. Den är ju jättefin och jag som velat ha en ny jättelänge, jag hatar verkligen de man fick med skoldatorn, det värsta är att den väskan inte har några handtag - alls! Jag vet inte hur många gånger jag har varit påväg att tappa den på grund utav det.

 

Nu sitter jag och försöker hålla ögonen öppna, min plan är att se spanglish kl 9 men jag vet ärligt inte om jag kommer att vara vaken tills dess. Jag fryser och har lite ont i halsen men jag har inte tänkt bli sjuk. Inte den här veckan.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa jag vet, helt sjukt onödigt dessutom. Blir så ledsen och störd på att det finns såna människor, som dessutom är anonyma och som man kanske till och med vet vem det är eftersom de är från umeå... Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback