Huvud, hår och make up store.

Igår var jag hos Karin med huvudvärk och snuva, hon hade minigesällen och min utväxt  färgades. Jag tycker det blev bra, färgen slog lite i rosa men det försvinner efter någon tvätt, det är mer synd om karin då hon tror att hon fick ig på behandligen.

Nu sitter jag i ett fult gammalt klassrum och har samhälls 3 timmar framöver. Jag har ont i huvudet och hela kroppen, och är allmänt trött och less. Det sög att sverige är ute ur hockeyn också. bläk!

Ikväll är det klubbkväll på make up store, det taggas.


Kommentarer
Postat av: karin

haha jag fick ett klockrent ig faktiskt! fast det känns okej ändå. Hur ser det ut? har det släppt nu efter nån tvätt? aja, du kan ju smsa mig i helgen och lägesrapporta så kan vi styra upp nått på måndag morgon!

2010-02-25 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback