Helgen.

Alltså det ska mycket till innan jag far på coverclub igen! Det är fan knappt bättre än inget! I fredags var jag där för andra gången sen dom gjort om och det var verkligen inget att hänga i granen.

Igårkväll var jag och några stylistbrudar på TC och mejkade för Make up store till en modevisning, under väldigt tvivelaktiga förutsättningar klarade vi det i alla fall relativt bra, make up artist-yrket är fan inte alltid glamoröst där vi stod inne i garderoben och knäckte ryggarna. Det var inte det roligaste jag gjort men en bra erfarenhet. Vi stod sedan och trängdes och svettades bland stekare och fulla flickvänner för att se visningen. "du är så jävla snygg så du får gå före" omg va cheeezy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback