Dagens surrealistiska.

Igårkväll var jag och Fredrik och såg film hos Andreas på haga. vid 01.00 bestämde vi oss för att åka hem men kände oss lite hungriga, vi for på seveneleven och sedan körde vi backenvägen mot grubbe. När vi kommer till övergångsstället vid cykelbron till teg (fortfarande på backenvägen alltså) så stannar Fredrik för någon som ska gå över, shit tänkte jag, "han har ju ingen tröja!" innan både jag och Fredrik blev bländade av världens vitaste ass och insåg att killen som gick - fruktansvärt långsamt över övergångsstället inte hade en tråd på kroppen förutom någon mask för ansiktet.

på sidan av övergångsstället där den nakna killen max 25
(är inte riktigt säker på hur jag bedömde det dock.) kom ifrån satt hans kompis (förhoppningsvis) och filmade. Det var så himla sjukt. klockan ett på natten en måndag, då minusgraderna var så många att de lurade fram den mest lila i snoppnyans jag någonsin sett.


Kommentarer
Postat av: katt

säkert marc strömberg han har spelat in sånt förr

Postat av: Mummylade

LOL, you just made my day =)

2010-02-09 @ 22:29:14
URL: http://mummylade.blogspot.com
Postat av: caci

vad kul! :D

2010-02-10 @ 12:41:56
URL: http://caci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback