Polkastång 15 kr/st

Ibland känner jag pure love för min klass, idag var en sån gång, för några veckor sedan tog vi det helgalna beslutet att beställa 1020 st polkagrisstänger i blandade smaker för att få extra klirr i klasskassan, observera då att vi är 16 pers som skall kränga alla dessa. Det blev kaos på Vi-timmen då alla stänger skulle delas ut, alla skulle ha lika många av varje sort (sjukt många sorter) lika många allt som allt och i den här klassen finns inget som heter lugn, stängerna skulle utdelas i räserfart samtidigt som kakburkar skulle skickas runt och vi skulle fika medans alla skriker i örat på varann - jag blir svettig av att bara tänka tillbaka på det men i slutet så lyckades vi tillslut - vi lyckades att organisera något!! ..jag är så superstolt, och då har vi inte ens sålt dom än!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

vi sålde sånna i 2an. dom där jävla polkagrisarna är det värsta man kan sälja. jag tycker ärligt synd om dig!

Postat av: Frida

Jag vill ha fyra st 2 hallon/lakrits, 1 supersur och 1 citron/lakrits :)

2009-09-25 @ 18:55:54
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback