FashionWKNDstress.

Guud så trött jag är! Jag har kört i 110 från klockan 6 i morse och det har inte varit en lugn stund! Vi har dock haft jättekul på skolan, Det var mycket folk och mycket modeller som skulle stylas, hår och make up. Jag stylade en tjej som hette Amanda som skulle gå Rut med fleras visning. Allt startade på skolan 08.00 och vi var itne klara förens vid 12.30 med alla modeller. Då sprang vi ned på stan för att se visningarna på torget. Jag, Louise och Sandra värmde bänkarna på front row medan Elin och Lorina kickade ass på catwalken. Nu är jag riktigt trött och ska försöka sova en stund innan det är dags för dusch, mat och styling inför ikväll och fashionfesten.

(Inte denna visning vi stylade.)

 




Kommentarer
Postat av: lorina

har du fler?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback