Vi tänker på dig Linn.

Jag vet att jag talar för alla när jag säger att jag aldrig någonsin trodde att jag skulle behöva gå på din begravning. Det var det värsta jag gjort på mycket länge. Jag kunde hålla tårarna tills några minuter in i ceremonin men när högtalarna i kyrkan med all dess resonans sprutade ut Fix You med Coldplay så var det kört, kört för många timmar frammåt.  Annars var begravningen jättefin, du skulle ha sett hur mycket folk det var där som saknar dig! Värst av allt var bildspelet som visades, helt plötsligt ploppar det upp en bild på dig och mig, jag fick världens panikgråtattack och krampade i hela kroppen och kunde inte sluta. Du ska veta att vi tänker på dig! Ha det så bra nu. Jag hoppas vi ses igen.




Kommentarer
Postat av: Matilda

finns inga ord faktiskt. Och känns jävlgt fel att svara på din komentar just i det här inlägget men ja vi är fruktansvärda! Men du måste hälsa på mig på umedalen, kanske över ett glas eller två :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback