Hårvisning Wella.

Efter en lång dag som ambassadör för skolan/stylist med spa blev det äntligen hårvisning. Det var wellas chefstylist Tomas Edlund som stod för förvandlingarna mellan alla sina skämt och nu är jag helt insperationsstinn!. Efter en hårvisning som den här känner jag att mitt hår är alldeles för långt, tunt och tråkigt.

Visningens tema var 'stora förändringar' och det blev det verkligen! En av killarnas före-bild va helt chockerande, var det ens samma kille?! två och en halv timma satt jag där och hänfördes och trots att jag inte alls förstod mig på wellas färgkarta och därför inte hade någon aning om vad de pratade om när de slängde siffror och plus och minus rakt ut i publiken så tyckte jag att det var toppen, jag blinkade nog inte en enda gång :)

ett stort plus i kanten för räkwrapen man fick, Den satt bra i magen.



Kommentarer
Postat av: julia

visnignen var sjukt bra! Tomas var asskön!

Postat av: David

Är detta sen så kallade visningen i Aulan där en bild på mig cirkulerade! , jag kräver ersättning för det !:D

2009-11-20 @ 01:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback