Skavsårsplåster ftw.

Faaan, något med våren som jag hade förträngt har kommit och bitit mig i hälarna bokstavligt talat. Med en vinter där fötterna varit varmt ombonade långt ner i ett par uggs hade jag helt glömt bort allt vad skavsår heter. I helgen åkte sommarskorna fram och innan jag visste ordet av så blev skavsår ett faktum och skavsårsplåster en livsnödvändighet.

Och sen att det finns skor som man envisas med att använda medans man intalar sig själv att man ska "gå in dom" fast man vet att man har lika ont dagen efter och att skorna inte alls verkar sugna på att bli ingådda. Även fast varje steg svider så att man bara vill svälja ett rakblad eller två så att det ska göra ondare någon annanstans så tar man på sig dom, om och om och om igen - varför är man dum i huvet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback