Morgonen förlåter natten.

Morgonen förlåter natten.

Tack för igår, En valborg över förväntan och utan kyla och röklukt från någon halvtaskig majbrasa. Nästa stopp i mitt livståg blir Frida och Rebeccas födelsedagar! för att inte ens nämna tjejmiddagen som är högst aktuell och upcoming om ni frågar mig.

Nu har jag föressten bestämt mig för att jag ska sluta omringa mig med folk jag inte tycker om
. Folk som jag egentligen inte bryr mig om och folk som inte heller bryr sig om mig. Jag pallar faktiskt inte mer. Låter kanske harsh men det blir nog till att göra slut och dumpa lite folk framöver, lite vårstädning bland relationerna så att säga - fast börja inte oroa er nu ;)

På tal om städning så står det högst upp på schemat ikväll, tätt följt av att dunka
svennebanan på max och att måla naglarna. peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback