Jag hade nitat henne.

Tänkte börja med att tacka Jonas för igår, förbanna hela idag och att längta lite tills imorron.

Nu ska jag göra klart arbetet som ska redovisas imorron, eller vem fan försöker jag lura - jag ska börja med det OCH göra klart det, somsagt redovisning imorron.

När jag satt på bussen från vasaplan imorse efter att ha slitit mig upp ur sängen praktiskt taget bara dragit på mig närmsta kläder och hurtat iväg så fick jag ett sms från Danny - "hej, kom inte till skolan vi har nationella" - Poff, där var min dag förstörd. Med ett hål från 8.20 - 12.25 som spenderades på inget.

Och det var en jävla fitthorhulda (de ni) som glodda på mig utanför Catarinas, hon glodde och skrattade sedan pratade hon med sin kompis som också började glo och skratta, och detta var ett återkommande moment även väl inne på lunchstället. Jag höll på att brinna av, jag glodde såklart tillbaka så till den milda grad att jag tog av mig solglajjerna och riktigt spärrade upp ögonen. Vafan äre som är så roligt?!  Hade jag varit en hardcorebrud med massa tats eller en riktigt jävla butch lesbian så hade jag nitat henne.



Tur att jag hade med mig de här två underbara varelserna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback