Fucking svin.

Jobbigaste dagen i världshistorien då jag inte gått heldag på skolan sedan innan lovet, usch!

Hårstylingen som alltid är lika uppskattad.. eller?! gick väl som vanligt... Det skulle övas svinryggar inför det prov vi har nästa vecka, praktiskt prov på flottigt hår med kluvna toppar - Fan Marita klipp dig och skaffa dig ett jobb det säger jag då bara!. hur som helst blev uppsättningen lite mer okej än
förra gången som var kaos.

Nu ska jag nog laga pannkaka, det kändes aktuellt!




Kommentarer
Postat av: micki

Hejsan! Jag hittade dig lite av en slump och gissar att du går linjen Stylist med spa i Umeå? Jag har funderat på att byta till den linjen och undrar hur höga intagningspoängen var när du skulle börja? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback