Ni vågar, jag lovar!

Åh David min vän, nu ska han äntligen få sitt inlägg som han tjatat om med bara bra grejjer om hur bra han är! Så alla brudar där ute (95or och uppåt) Ni ska veta att David han är jättelång - fast det är nog för att kompensera sin lilla penis, fast förutom det är han awsome - när han inte förväxlar bajs med choklad då.. Oj justja bra saker var det ja!

Äh skämt och sido David är nästan alltid snäll med mig, när han inte sparkas och dissar mitt hår. Han är nästan världens charmigaste med glimten i ögat!

För övriga frågor eller om ni vill boka en träff med David kan ni mejla mig på [email protected]. Ni vågar, jag lovar! han är inte kräsen ;D

Puss David!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska använda de där som kontakt annons på typ aftonbladet ! ;) TACK ! hahahahahha

2009-03-23 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback