Svarta croco fegheels.

Usch vad jag är trött och less på allt.

Var på skolan idag, försöker intala migs jälv att jag är frisk nog innan jag växer fast i min säng, detta var dock nästan helt meningslöst då vi hade arbetspass att förlägga hur vi ville, majoriteten for hem.

Det blev sedan promenad till stan för att möta Oskar som fick hjälpa mig att fördriva tid tills jag skulle käka med far min på Lobbyn. alltid lika trevligt.

Annars har jag köpt skor idag. Bianco har ju någon typ av utförsäljning av skor i flotts gamla lokaler så jag haffade ett par svarta croco fegheels för 100 spänn och en scarf för 50. kapet!

usch vad jag flänger, var ju klubbkväll på både gina och Make up store också ikväll så det blev väl lite halvdyrt innan jag kom hem (vägrar förövrigt försöka ta en meningslös bild på rouget jag köpte, blir ändå bara fucked upp,
eller hur?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback