...Sofia hade ögoninfektion.

Den här veckan har jag praktiskt taget bott i min säng, vilket i och för sig inte varit fy skam då det har varit skönt, fast jag hatar att vara sjuk. man känner sig så liten och hjälplös.

Taggar dock lördag och hoppas att jag hinner bli frisk, mycket som ska göras innan dock, tur att jag har min klippa, honeybun, hoppas du håller dig frisk och att jag frisknar.

Kan inte riktigt få in i skallen att Sigrid fyller 20! jag minns när hon var 15 och jag 13 och vi firade nyår tillsammans. Jag var väl egentligen med Helga och Anna men Sofia hade ögoninfektion så Sigrid fick fira med "lillasyster oc hennes kompisar" kanske inte så dumt endå siggi ;D grattis i förskott i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback