Paraplyer och sånt.

Idag har jag jobbat, känns inte lika jobbigt som det brukar och så får vi hoppas att det förblir ett tag. Och nu sitter jag och dunkar "stay the night" med Alcazar som jag har blivit helt oprovocerat galen i - lite pinsamt kanske.

Igår var jag med Oskar vi såg tila tequila och hade värsta fotokrusen, om man utvärderar mig var jag nog sjukt dålig men jag tycker att jag var bra, det kan nog stylistbrudarna också hålla med om då mina bilder med skolans systemis brukar bli allt annat än dugliga.

Sen väljer jag nog att ta på mig all credd för bilden nedan då jag fixade iordning allt som har med paraplyer och blixtar att göra och absolut inte bara tryckte på knappen - nej nej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback