Gårdagen.

Gårdagen började med en tripp till tre kronor med favoriten, någon som inte var helt hundra..

Hur som helst så var det middag hemma hos
Mnh igår i glada vänners sällskap. Jag fick agera lite make up artist, alltid lika trevligt, Oskar kom dit och allt gick som planerat till senare på kvällen, kan inte riktgit säga att jag är nöjd med hur den slutade.

 Tackar och bockar föressten för fredag, det var inte fy skam ;D Känns dock skönt att hela open-hypen är över nu, kan det lixom bli vardag snart?!

Färgade föressten håret i fredags..



Kommentarer
Postat av: karin

hey! du visst pratade jag med dig på open? jag sa typ att jag skulle sova hos albin? haha oklart, vi måste prata om det där.. jag hörde typ inget som du sa om jag inte minns fel..

2009-03-30 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback