Flängt av rang!

Idag har jag flängt av rang!

Pappa ringde mig 2 minuter i 11 i morse (ja det räknas som i morse) och sa att han var hos mig på 2 min, get dressed lixom! Jag hasade ur sängen, drog på mig jeans och en sliten t-shirt och i gårdagens då relativt fräscha make grabbade jag väskan och for.

Vi käkade lunch på lobbyn och efter det mötte jag upp Oskar och Oskar
(I know, disturbing)
som käkade pizza. vi kikade skor åt de småfotade pöjkarna sen var det dags för fika med John. Det blev tillslut häng på Waynes i typ 5 timmar.

Planen var därefter pizza med grubbe och det enda jag kunde tänka på var att få duscha men jag beslutade mig hastigt för att "helvette så snygg jag är - ofta jag behöver duscha?!" och hoppade på en nedspydd umedalenbuss tillsammans med Tor.

kvällen spenderades framför tv med slitna pojkar på kungsgårdsvägen och nu är jag dötrött. verkligen dötrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback