Tänder på tänder

När jag var hos tandläkaren sist så frågade jag efter avgjutningarna jag gjorde innan och efter jag satt in tandställningen som sedan satt solid i 2 år. Ville så gärna jämföra hur illa det var från början med hur de ser ut idag men det blev ett jääääkla projekt då jag skulle följa med någon redan väldigt upptagen tandläkare och leta i ett dammigt förråd där jag tror att alla dessa på hela sjukhuset förvarades, vilket inte var det lättaste. Efter att vi för tredje gången insett att "detta är hopplöst" så tog hon min adress och lovade skicka mina gipsfigurer om dom hittade de.

När jag kommer hem idag ligger ett fett vadderat kuvert med både före och efter gjutningar av mina gaddar på köksbordet - spana in överbettet och bulldogtänderna från 2004?!

2006-års upplaga ser dock inte ut som nu då jag byggt på vissa tänder lite men visst är det sjukt!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback