Peace and kärlek!

Bilen är städad och tillbakalämnad och kläderna tvättade men skämten, blåmärkena och solsveddan finns kvar. och med en bilresa av porr, vin, burgerking, strypgrepp, fläckar och samma låtar om och om igen så kan jag inte tacka nog för att jag och Rebecca slapp vallfärda mot dalarna i svettiga tågkupéer - tack killar!

Peace and love var faktiskt över förväntan, Michael Jackson var ju en chock i det hela, vi stod lixom mitt i natten och skrek i takt me mötley crüe när Fredrik helt random utbrister att han king of pop har dött, jag skrattade bara och trodde inte att det var sant. chocken dagen efter då det var dagens samtalsämne och inte alls lika roligt skämt som dagen innan.

Annars var allt bra, nu är jag förkyld och hostar snart upp mina egna lungor, kan dock inte hjälpas, har inte tid att vara sjuk när jag fyller år om fyra dagar. tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback