Midsommarhelgen.

Nu är första gången jag är på Carlshöjd, sedan i fredags vid 13ish. helt sick vart tog alla dagar vägen, jag har lixom inte ens varit hemma och bytt kläder (tacka gud att jag hade ombyte)

Midsommar ja
, var underbart bra bortsett från några incidenter men sånt får man väl räkna med, right pojkar o flickor? ;D
En fet applåd till Johan som stryrde stuga och sjukt bra midsommarmiddag, jag är riktigt impad och hade inte velat fira midsommar på något annat sätt eller med några andra människor.

Helgen har iövrigt spenderats med Rebecca, Johan, David, Kristoffer och Fredrik utspritt över dagarna. Tack för att ni finns. Ni förgyller.


Sen glömde jag ju, en stor jävla kram och alla tack i världen till grubbegänget inför imorron. tacktacktack!



Kommentarer
Postat av: emelie

Jag instämmer i applåden till Johan! Och håller med dig fullkomligt om midsommar ladie! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback