2 år kva-ar, tjalalalala!

Igår tog mina favvosar studenten, David och Kristoffer försökte sig på mina hv-brudar där i början av dagen vid halv 9, då kristoffer redan hunnit kexa och innan jag insett att min mobil var borta.

Det vasr en hektisk dag där störta delen spenderades hemma hos Fredrik med sjukt mycket tårta, barn och familjemedlemmar. Mobilen var borta redan innan kl 10 så den var en issue genomgående under hela dagen.

Jag hoppas att killarna hade en toppendag igår för att inte tala om kvällen, Grattis på studenten David, Fredrik, Kristoffer och Petter!! (hade kunnat fortsätta och gratta alla jag kände som tog studenten igår men nu måste jag packa, who! we are going to lycksele!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback