Tacka fan för sommarlov!

I förrgår var det öl, igår var det öl, Matilda säger att det är öl ikväll, det är definitivt öl imorron och på lördag är det öl - Hur ska jag orka?!

Det lutar seriöst åt Trästock på lördag, känns helt okej att inte köra hela helgen faktiskt, eller vad är det jag säger?! jag ska ju köra hemma, men ja ni förstår, lixom inte i ett tält.

Nu agerar jag för första gången hemmafru genom att laga mat till en man som jobbat hela dagen. jag tror det blir något taco-inspirerat då jag levt på kyckling senaste veckan.

Sista updaten är föressten att familjen inte kommer hem förens på tisdag fast de skulle kommit hem på söndag, jag klagar INTE.


Kommentarer
Postat av: frida

ja!! vi måste planera in en helg när vi far på droskiiii ;) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback