Förkastlig musik.

Min dag hittills har varit toppen på snoppen! Vi Börjadfe med killdag som dock verkade lite tvivelaktigt för alla killar som mest var obekväma med situationen. Fredrik fick en helkroppsmassage och så fick han en id-make. kom killen och var en 7a så var har definitivt en 9a när han gick därifrån, alla blev fantastiskt fräscha. Fredrik är ju dock redan finast i hela världen så det enda jag kunde göra var att polera lacken lite ;)

Efter att vi groomat våra pojkar till max såg vi desgin 3ornas modevisning för att sedan fika med 2orna. Modevisningen var bra, jag ångrar alltid att jag bytte linje vid sånna här tillfällen, det bör dock tilläggas att vissa hade valt förkastlig musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback