Jag ska vara ung tills jag dör!

Jag är väldigt väldigt orolig nu, det börjar bli så sjukt jobbigt och ändå tar jag inte tag i det..

Jag tänkte på det idag att fan va fort tiden går, jag känner mig fortfarande som 15 och det känns som att jag nyss var 13, klädd i trasiga jeans och min slitna nirvana t-shirt. Har man verkligen förändrats så mycket som man då trodde att man skulle? 18 kändes avlägset och man tänkte att 'det är ingen brådis'. När jag skrev in min och Rebeccas födelsedagar i den nya kalendern så blev jag helt överväldigad - 18 och 20. vart tog alla år vägen?! Men jag har i alla fall ingen brådis, jag ska vara ung tills jag dör.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo jag vet det jag har ju gjort det en gång tidigare man ska ju ha läkörhängen i typ en månad. :)

Postat av: rebecca

Have you seen the new angus? It's Huuuge!

2009-01-08 @ 07:31:15
URL: http://beeccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback