Suddenly I see..

Igår var Jag, Rebecca, Fredrik, David och Kristoffer och käkade på great eastern, kvällen fortsattes med bräd och kortspel av olika slag tills den tillslut slutade med lite sång och livliga disskutioner.

Nu är jag skitsugen på att promenera ner på maxi o köpa karra men jag är osäker på om det fortfarande är 3.90, är det så skulle det vara toppen!

Imorgon är jag ledig, då ska jag till vårdcentralen sen ska jag övningsköra.

snygg tröja! den som köpte den måste vara asball!



Kommentarer
Postat av: M

Vi lyckades nog också förträna det! Vi gjorde dock inget speciellt alls... Vid 10 for vi till café station och träffade CS m.f sen blev det inte mkt mer av den kvällen :) Men vi måste träffas snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback