Solhattar.

Jag har fortfarande ont i halsen! Echinagard kan suga min! det funkar inte ens psykiskt. Och den där blomman - solhatt, näe den verkar inte vara något att ha alls. solhattar passar bäst på beachen punkt.

Online lär vara sura på mig då jag inte jobbat ett enda pass under januari månad och inte kommer att kunna jobba imorgon heller och förmodligen inte ens på tisdag om jag ska fortsätta att vara sjuk - helvette också. nu tänker jag skylla allt på petter, det var nog han som smittades.

Snart kommer Fredrik hit, då ska vi kramas!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hey beb!

Laddade precis up en bild på min tatuering.

Du är mer än välkommen att komma med en åsikt :)

Vore kul att höra vad någon annan tycker :)

Postat av: Jennifer

Sv; Ah, nacken är lätt ett av de snyggaste ställena på en tjej ;)

Tack så mycket :D

2009-01-12 @ 18:42:46
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Jennifer

Sv; Lyssna inte på vad han säger, man ska göra det man själv vill det blir bäst så :)

2009-01-12 @ 18:54:33
URL: http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback