100 galna/fulla 13-åringar.

Nu kom jag nyss hem från Rebecca vi käkade och satt vid hennes köksbord från kl 17-20.30 och gjorde absolut ingenting, det är bara med henne det funkar, jag fattar inte hur det går till egentligen.

På bussen var 100 galna/fulla 13-åringar (jag vildgissar) som skrek så att de överröstade musiken i mina lurar, de sa till mig att sluta glo och jag suckade. två av tjejerna spottade konstant på golvet , en halsade ur en kvarting och en var sååååå sugen på att röka och kunde inte vänta tills de skulle av så hon tände sin cigg.

Ibland önskar jag att jag hade orken att bara slå någon på käften av ren ilska, samtidigt som jag skämdes å deras vägnar och tänkte att det är tur att man aldrig var sådär när man var yngre. När jag blev tillsagd att sluta glo hade jag dock lust att trycka på stoppknappen och suga tag i jackan på bruden och kasta ut henne vid nästa hållplats.

Jag satt där och kände mig både gammal och nöjd över att veta att jag faktiskt skulle hem och käka godis och sova.

Isklumpen i magen verkar förövrigt inte smälta, life sux.


Kommentarer
Postat av: M

Oh my good, jag hade helt seriöst slängt ut dem!

Postat av: Anonym

hahaa du är en stjärna!

2009-02-01 @ 20:45:17
URL: http://amandalindblom.blogg.se/
Postat av: sofie

jag blev gråhårig av detta inlägg

2009-02-01 @ 22:53:39
Postat av: Josefine

Haha, emil :P Victor & Erics kompis.

2009-02-02 @ 00:19:00
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback