Onlinereklam

Nu kom jag nyss hem från Online från Oskars plåtning (haha plåtning, säger man så?). Jag skulle lägga make up på modellen som skulle fotas men när vi kommer dit är hon fullt sminkad och klar, vilket var skönt samtidigt som det kliade otroligt mycket i fingrarna på mig och jag ville bara slita upp penslarna och börja spackla.

Hursom helst så fanns jobb åt mig, fick fixa håret på modellen med minsta möjliga medel och sedan lägga en snabbmake på uppdragsgivaren som tänkte ta tillfället i akt och fota några CV-bilder.

Och sen är jag sjukt imponerad av
Oskar, han är ju jätteduktig! och jag är sjukt taggad på att se de färdiga bilderna! Jag hade varit sjukt nöjd även om jag inte fått betalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback