Motherfucking VIP..

Dagen har varit härlig och spenderats i glada vänners lag. Det blev fika med mina sidekicks på Waynes, grymt mysigt att få catcha up lite då det var ett tag sedan sist. Efter lite rundgång på stan efter det var det off till Kii's VIP-kväll med Frida som min date. Där bjöds det på sushi och vårtrender, alltid lika kul med events! När sushin började sina och vi tyckte att vi förstått oss på vad som komma skall så tog jag bussen till Stadsgränsvägen. Väl där visades ett sjukt program om kvinnor som väljer att föda hemma som fick mig att vilja operera in en p-stav, en spiral, skaffa pessar, fyra sorters p-piller och köra med dubbla kondomer resten av mitt liv!




Kommentarer
Postat av: lorina

haha tack:) a jag tycker det vart as ballt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback