LipFusion plump

När vi ändå är igång och snackar lips så fick jag hem 2 nya gloss idag (shit va tjejig jag låter!) Först fick jag ett från skolan som Anna-Fia från Bare minerals skickat och sedan ett som jag köpte från tradera.

Nu lovar jag att sluta tjata om det där wonder-glosset som jag en gång fick låna av Josefine då det var rocktema. Det där läppglanset som jag aldrig skulle införskaffa för att det egentligen kostar 400 spänn! Det där jätteröda glanset som man fick lagpm plumpade läppar av och där färgen satt i flera timmar. För nu har jag det!

Vem hittade inte exakt samma gloss på tradera, oanvänt, med obruten förpackning för 149 spänn. JAG!




Kommentarer
Postat av: MNH

Thank you :D Me like your lips to ;) ;) ;)

2009-02-27 @ 17:41:20
Postat av: Frida

Yes, känns nästan som det! Men nu får jag inte köpa förns i slutet av månaden så att jag kan leva på fika eller om man ska ut någon dag på resten av denna månad. :) Liksom MArs har inte börjat än och jaa du förstår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback