8-timmars träningspass?

Om någon blivit offended av att jag tidigare yttrat att de som fått ont i armen nog bara är veklingar och klena som satan så tar jag tillbaka detta å det ödmjukaste.

Själv står jag nu och försöker göra hemmagjorda potatisbullar (fråga inte, jag fick ett ryck) med endast en arm.  Min deltoidmuskel, typ, är fruktansvärt svullen och vägrar att jobba överhuvudtaget. Det känns som 2 dagar efter ett 8-timmars träningspass då enda fokus var min vänstra deltamuskel! Nu lär jag väl få både få en släng utav feber yrsel och vomering innan detta är över, tagga!

Ja, jag har vaccinerat mig. Mot grisflue.


Kommentarer
Postat av: F

2009-12-07 @ 18:35:11
Postat av: Frida

bit ihop nu reb-puh! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback