Yes vi vurpade.

Vilken lång men underbar dag!

HV1D hade gemensam aktivitets-dag idag. Vi intog bräntberget med skranor och tjejskrik. Jag älskar sånna här dagar, vi hade sjukt kul med lekar och samarbetsövningar, skulle nästan vilja påstå att det var hysteriskt roligt i omgångar.

Sjukt skönt att det bara var vi på hela bräntis! Och eftersom att solen var allt annat än blyg idag så blev det en hel del solande också vilket resulterade till att det nu svider välkänt på kinderna (bare minerals spf 15, wtf?!)

 Annarshar jag idag lyckats få folk att tro att jag kan gå ned i spagat, lossat skinn från Elins panna (yes vi vurpade med skranan) blivit David Beckham och fått höra att jag har ett stort hjärta. tack för dagen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback