Slavarbete och solglasögon.

Nu blir det snart sängen, på tok för tidigt tycker jag men det tycker tydligen inte Oskar som indirekt kommer att slita upp mig ur sängen vid 8 imorron. Det blir något typ av make-jobb på Gregers vid 9.45 så - Rise and shine!

tänkte passa på att svara på lite frågor också jag fått här av anonyma/folk utan blogg; vart jag köpt mina solglasögon och hur mycket jag jobbar på online respektive hur mycket jag tjänar.

  • Och på Online jobbar jag oftast 40 timmar i månaden (ibland mindre), 10 pass á 4 timmar. Det är jätteolika på hur mycket man tjänar eftersom att du får provotion på det du säljer men du har ju hur som helst garantilön på 70 spänn/timman om du skulle sälja kasst, ajja det är svårt att föklara. Va dock beredd på att det är slavarbete du utsätter dig själv för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback