April April.

Tyckte att jag var rolig idag också när jag drog iväg sms till både mamma, Oskar och Rebecca där jag förklarade hur jag brutit handen när vi åkt skrana och hur jag nu var påväg till akuten.

12 missade samtal senare ringer jag upp dom var och en och inser snabbt att mina kompisar nog bryr sig mer om mig än jag trodde, ingen utav dom tyckte att mitt aprilskämt var kul alls. När jag i samtalet då säger, APRIL APRIIILL!! svarar de;

Rebecca: "Näe fyfan va svinigt Rebeca.."
Oskar: "Näe fan nu lägger jag på" *klick*
Mamma: "Visst förstår du att jag inte kommer att prata med dig något mer idag! det var INTE roligt."  tätt följt av ett sms med texten "Jag tänker adoptera bort dig."


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahahah, älska aprilskämt! :>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback